10 תשובות
פאק זה כזה מחורבן.
גם לי יש ספורט מחר איזה חרא
אני אישית לא סובלת ספורט, אבל אני רק יכולה לדמיין איזה נוראי זה להיות "שמנה" ולעשות ספורט בשיעור הזה, או להתקשות בספורט, ושכולם בטח חושבות "אה את גרועה בזה כי את שמנה"
שיעור מיותר. אני לא שמנה והמורה לספורט הכלבתא הזאת תופסת בתור עצלנית שלא רוצה להתעמל, וזה ממש מעצבן...
הדרך היא פשוט להתעלם
גם לי יש ספורט מחר איזה חרא
אני אישית לא סובלת ספורט, אבל אני רק יכולה לדמיין איזה נוראי זה להיות "שמנה" ולעשות ספורט בשיעור הזה, או להתקשות בספורט, ושכולם בטח חושבות "אה את גרועה בזה כי את שמנה"
שיעור מיותר. אני לא שמנה והמורה לספורט הכלבתא הזאת תופסת בתור עצלנית שלא רוצה להתעמל, וזה ממש מעצבן...
הדרך היא פשוט להתעלם
לא רץ
אנונימי
שואל השאלה:
מה קשור אבלל זה בבית ספר אני לא יכולה לשלוט על זה כנל אמא שלי לא תסכים לי להוציא פטור .
מה קשור אבלל זה בבית ספר אני לא יכולה לשלוט על זה כנל אמא שלי לא תסכים לי להוציא פטור .
אנונימית
דבר ראשון לשים פס
דבר שני אם את אוהבת לעשות ספורט תמשיכי לעשות. אל תתיחסי לאף אחד .
ואם את עדיין לא רוצה אז תוציאי פטור.
דבר שני אם את אוהבת לעשות ספורט תמשיכי לעשות. אל תתיחסי לאף אחד .
ואם את עדיין לא רוצה אז תוציאי פטור.
אנונימית
זה אתה? ^
לשאלה-לא להתייחס אליהם
לפני שהוצאתי פטור מריצות וקפיצות וכל השיט הזה(נשאר לי רק סטודיו ומשחקי כדור ודברים קלים שלא ממש צריכים מאמץ כלשהו)הייתי פשוט מוצאת חברה או כמה חברות להיות איתן ואז ככה לא הייתי שמה לב אל עצמי,גם אם הן לא היו ממש חברות סתם הייתי מתחברת אליהן וזה ממש עזר לי עד שקיבלתי את עצמי ושמתי זין כזה ענק על אחרים(ומליון אחוז שהן אפילו לא שמות לב אלייך)
להתאמן בבית או ברחוב נגיד על ריצה.
אני מכירה מישהי שמנמנה שהיתה סופר גמישה. כולן התפעלו ממנה.
אני מכירה מישהי שמנמנה שהיתה סופר גמישה. כולן התפעלו ממנה.
תוציאי פטור
אנונימית
אני כבן פשוט לא רץ
אנונימי
באותו הנושא: