התחברות הרשמה

בבאח גולני יש רק טירונים או גם 20+ ?

18 בספטמבר 2021, 19:28
צה"לגולניבאח גולנימשקיתגיוס    
תשובה אחת
שואל השאלה:
הכוונה ללוחמי גולני 20+
אנונימית
באותו הנושא:
באח גולני נחשב טוב?
אני משרת בבאח גולני
טירונים סיירת גולני חוזרים הביתה בסגר?
יש סיירת גולני ויש חטיבת גולני?
חבר שלי התגייס והוא נמצא בבאח גולני מה זה אומר?
יש גיבוש לגולני או שאם באלי גולני אני פשוט מסמן במנילה ומתגייס גולני?
מכית טירונים בחיל האוויר זה טוב?
טירונים יוצאים עם נשק הביתה? או שלא?
כמה משכורת מקבל מפקד כיתת טירונים בצבא?
מה זה מכי"ת טירונים? מדריכת כיתה טירונים, כאילו מה עושים בתפקיד בצה"ל?!
זה נכון שמפקדים בקורסים (אלה שמפקדים על טירונים בקורסים) לא יכולים לתת לטירונים שלהם עונש?