7 תשובות
סבון או קצף כלשהו
כן שימי סבון ואז תגלחי
אני עם סבון במקלחת
אם את מגלחת אז עם מגלח
בשום פנים ואופן לא בחד פעמי
זה יפצע אותך ויעשה לך פריחה
תשימי סבון או קצף גילוח ותגלחי בעדינות
בשום פנים ואופן לא בחד פעמי
זה יפצע אותך ויעשה לך פריחה
תשימי סבון או קצף גילוח ותגלחי בעדינות
שואל השאלה:
ואיך לגלח ככה שהרגליים יהיו חלקות?
ואיך לגלח ככה שהרגליים יהיו חלקות?
אנונימית
שימי קודם סבון ואז תגלחי
בהצלחה
בהצלחה
שימי סבון /קצף גילוח/מרכך
באותו הנושא: