9 תשובות
כי ככה העולם מתנהל. אף אחד לא רוצה צעירון שרק הרגע סיים ללמוד. קשה.
שואל השאלה:
איך מתגברים על המכשול הזה
איך מתגברים על המכשול הזה
אנונימית
את מגישה קורות חיים לכל מקום שאפשר? אמרו לי שאפשר להתעלם מחלק הסעיפים ולהגיש ולראות אם אולי יקבלו אותך גם ככה.
אני אישית מצאתי עבודה די מהר ואין לי אפילו תואר(עובד כתוכניתן, כן בחנו אותי אבל על ידע בשני ראיונות ובסוף התקבלתי) אבל אני מניח שאולי פחות מתמודדים על עבודות באזור שלי? אני לא ממש יודע..
אני אישית מצאתי עבודה די מהר ואין לי אפילו תואר(עובד כתוכניתן, כן בחנו אותי אבל על ידע בשני ראיונות ובסוף התקבלתי) אבל אני מניח שאולי פחות מתמודדים על עבודות באזור שלי? אני לא ממש יודע..
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי לכמה מקומות
חלק חזרו אלי לבוא לראיון עבודה ואחרי זה לא שמעתי מהם וחלק לא חזרו לקבוע איתי ראיון כלל
מתוסכלת כבר
שלחתי לכמה מקומות
חלק חזרו אלי לבוא לראיון עבודה ואחרי זה לא שמעתי מהם וחלק לא חזרו לקבוע איתי ראיון כלל
מתוסכלת כבר
אנונימית
בעקרון מאוד עוזר ללכת לכמה שיותר ראיונות ולקחת עבודה גם עם משכורת נמוכה יחסית כדי לפחות לצבור איזה שנתיים ניסיון. בהצלחה!
שואל השאלה:
עד כו אף מקום לא קיבל אותי לעבודה וזה מתסכל אותי ברמות שלא יכולה לתאר
למדתי 4 שנים תואר לחינם מרגיש לי
עד כו אף מקום לא קיבל אותי לעבודה וזה מתסכל אותי ברמות שלא יכולה לתאר
למדתי 4 שנים תואר לחינם מרגיש לי
אנונימית
התואר שלך צריך להיות ישים כדי להיכנס למקומות עבודה, מציעה לך לפנות לקרובי משפחה שעובדים במקום שבו תוכלי להשתלב, תרכשי נסיון גם אם זו עבודה בכיוון ותצברי ביטחון. לכי בעצמך לחברות והגישי קורות חיים - שיראו אותך, אני חושבת שאת היחידה שיכולה לדחוף את עצמך קדימה. אל תתביישי להעז!
במה עשית תואר? יכול להיות שאוכל לקשר אותך
שואל השאלה:
אין לי קרובי משפחה עם התואר
מהנדסת תעשיה וניהול התמחות מערכות תעשייה
סטודנטית שנה ד
אין לי קרובי משפחה עם התואר
מהנדסת תעשיה וניהול התמחות מערכות תעשייה
סטודנטית שנה ד
אנונימית
באותו הנושא: