10 תשובות
פעם היינו משחזרים את ההאבקות של wwe
מתחבקים כל הזמן כי הוא מלאך
אנונימי
אני צובטת אותו
כשהיינו קטנות זה היה מכות אחושמוטה אבל עכשיו זה כאפה פה ושם חח
פעם זה היה ככה אבל כולנו התבגרנו אבל זה לא היה פיצוצים זה היה כמו דחיפות כאלו
ועכשיו אחי הקטן מנסה לכפכף אותנו חחח אבל זה כפכופים של ילד קטן אז זה לא נחשב
לא זה ולא זה. אולי לפעמים דחיפות.
אצלנו זה תמיד היה יותר דיגדוגים
פעם זה היה, עכשיו התבגרנו אז פחות
לא זה לא
פעם מכות פיצוצים
ועכשיו מקללים בקטנה או מתעלמים