12 תשובות
עם נתקע זה או שהמשמחק הותקן לא טוב או שהכרטיס מסך, המעבד או המערכת עצמה חלשה והיא קרסה
שואל השאלה:
אמאלה תודה תודה תודה
עזר???
איזה משחק?
אנונימית
שואל השאלה:
זה משנה איזה משחק ?
לא
כן כי אילי יש לך בעיות עם הms או fps?
אנונימית
זה לא משנה בדרך כלל זו החומרה / הכונן כנראה שהווינדוס מותקן על כונן hdd
שואל השאלה:
אני לא מבינה בדברים האלה
ועושה קליק ימני סיים משימה
control +alt +delete ואז מנהל המשימות ומחפשת שם את המשחק