6 תשובות
זה נורמלי לגמרי הכל טוב
זה נורמאלי וזה חמוד
זה נורמלי ואין לי אחים .
אבל זה קרה לי עם חברות וזה לגטימי
זה לא מעורר מחשבות או תהיות וזה באמת ממש לגיטימי אני בטוחה שהן חוו את זה גם אצל חברות אחרות
קורה לי כל הזמן עם אחי הקטן; הם פשוט רוצים את צומת הלב שלך.
אם את מתייחסת אליהם באופן קבוע, משחקת אותם ונמצאת איתם יחסית כל הזמן אז עכשיו, שאת עם חברות שלך הם מחפשים את הצומת לב שלך...
תאמיני או לא... אבל זה הכל מאהבה❤
הכל בסדר זה נורמלי לגמרי
בתור אחת עם אחים גדולים זה נראה נורמלי הכל טוב
אנונימית