12 תשובות
כנראה
זה מאוד מדאיג, הייתי מתקשרת. ברור
עזבי את זה לא הייתי נותנת לילדים שלי ללכת לבד בלילה או בכללי בלעדיי אז זה לא היה קורה
שואל השאלה:
ולא הייתם חודעים שהיא החליטה להאריך את האימון
ולא הייתם חודעים שהיא החליטה להאריך את האימון
ברור
#לא_רצים
ברור
אפילו לפני
אפילו לפני
שואל השאלה:
טוב, ההורים שלי לא
טוב, ההורים שלי לא
בסדר שלא יתקשרו מה אכפת לך
אולי הם לא שמו לב לזמן או משהו
אולי הם לא שמו לב לזמן או משהו
כן הייתי מתקשרת וגם הולכת לחפש אותה
ובאמת אל תרגישי יותר מידי אע עם עצמך, אני נעלמתי ללילה שלם ואבא שלי לא עשה כלום חוץ מאשר להתקשר אליי פעמיים ואז לחזור לישון. הורים זה דבר דפוק, תחיי את החיים שלך בעצמך
ובאמת אל תרגישי יותר מידי אע עם עצמך, אני נעלמתי ללילה שלם ואבא שלי לא עשה כלום חוץ מאשר להתקשר אליי פעמיים ואז לחזור לישון. הורים זה דבר דפוק, תחיי את החיים שלך בעצמך
כן
שואל השאלה:
לפחות הוא התקשר אלייך^^
אני יודעת שגם אם ארדם על ספסל בחוץ ואחזור הביתה רק בבוקר וההורים שלי יראו אותי חוזרת, הם בקושי ישאלו אותי איפה הייתי
לפחות הוא התקשר אלייך^^
אני יודעת שגם אם ארדם על ספסל בחוץ ואחזור הביתה רק בבוקר וההורים שלי יראו אותי חוזרת, הם בקושי ישאלו אותי איפה הייתי
באותו הנושא: