8 תשובות
פעם חשבתי על זה, הבנתי שיותר עדיף לי לבד עכשיו.
אנונימי
לפעמים זה קופץ לי לראש אבל לא יותר מידי
חחח עכשיו כל מי שיענה ישלחו לו הודעה
אנונימית
זה תמיד יושב לי בראש, הרצון לאהבה מכיוון שהוא לא ההורים או המשפחה, אלא משהו חיצוני, כזו שהתחילה מסתם שני זרים ומתפתחת לשני אנשים קרובים. אני מניח שלהרבה אנשים זה חסר.

נ.ב. אבל לפעמים לבלות עם חברים ולהבין שאלו האנשים שילוו אותך בחיים ממלא את המקום הזה
קופץ לראש כל פעם שהולכים לישון, מדמיינים את החיים עם חבר
דווקא הייתי הכי לא ולא הבנתי למה אנשים רודפים אחריי זה באובססיביות
אבל פתאום כשמתחיל קטע זה מרגיש חסר
גם לי חסר חברה