11 תשובות
לא חושבת, אבל זה תלוי באנשים
שואל השאלה:
אני מפחדת קצת לגבי זה
אנונימית
יש להם מלא תיירים ישראלים בעיקרון, לא חושבת שתהיה בעיה. אבל אין לדעת, תמיד כדאי להיות זהירים. בכל מקום בעולם, לא רק באיסלנד.
פשוט אל תגידי שאת יהודיה, תדברי אנגלית במבטא ויהיה בסדר
טיסה נעימה
תעדכני כשהגעת
יש לי פחד טיסה גם לאחרים לול
שואל השאלה:
חחח סבבה אני אעדכןן אבל זה מבאס כי יש לנו קונקשן ארוך של 16 שעות בלטביה נראלי (אין טיסות זה מזעזע) אז אני אגיע בראשון בלילה לאיסלנד לדעתי
אבל אעדכן, תודה על האכפתיות חחח :)
אנונימית
אויי)': בהצלחה
תיהיי איתנו בסטיפס (:::::
שואל השאלה:
חחח כןכן ברור :) יהיה משעמם אבל לא נורא נמצא דרך להעביר את הזמן
העיקר חול יואו איך התגעגעתי להכלל בשדה תעופהה
אנונימית
אני מקנא בך למרות הפחד):
שואל השאלה:
גם לי היה פחד מטיסות תאמין לי
אני זוכרת לפני שנתיים כל המשפחה שלי טסה עם אנשים שונים כל הזמן ובאיזשהו מקום התחלתי לפחד שהמטוס יתרסק והתחלתי להיכנס לחרדות וכאלה
אבל לאט לאט הבנתי שזה קורה במקרים קלושים וזה לא צריך להיות בהכרח, גם שיתפתי את ההורים אז הם עזרו לי בזה המון! מקווה שיעבור לך :)
אנונימית