5 תשובות
לבדוק את זה, לאכול סוכריות לגרון . ומקווה שיעבור מהר
אולי את מאמצת את הגרון שלך תנסי לשתות משהו חם לפני ולשיר מהסרעפת מן הסתם
יכול להיות שזה קשור לטכניקת שירה לא טובה.
תבדקי את זה עם המורה לפיתוח קול שלך (בהנחה שיש לך אחד).
אם לא אז תעבדי על תרגילי נשימה וגורגרת מיוטיוב כי לרוב שימוש לא נכון בהם מביא להרגשה כזאת.
אין לי באמת דרך לדעת אז אני לא אומר שזה המצב אבל שווה לנסות לפחות :)
תבדקי את זה עם המורה לפיתוח קול שלך (בהנחה שיש לך אחד).
אם לא אז תעבדי על תרגילי נשימה וגורגרת מיוטיוב כי לרוב שימוש לא נכון בהם מביא להרגשה כזאת.
אין לי באמת דרך לדעת אז אני לא אומר שזה המצב אבל שווה לנסות לפחות :)
שואל השאלה:
לא מאמצת אותו בכלל אני יכולה לשיר בכל סולן אבל עכשיו ספציפית שרתי נמוך אז זה מוזר לע
לא מאמצת אותו בכלל אני יכולה לשיר בכל סולן אבל עכשיו ספציפית שרתי נמוך אז זה מוזר לע
אנונימית
תוודאי שאת שרה עם גורגרת נטרלית ושהגורגרת לא נמוכה מדיי. ותנסי לשיר את התווים הממש נמוכים עם vocal fry
באותו הנושא: