5 תשובות
באנה מה זה הוא מאשים אותך מי ישמע איחרת בכמה דקות, ואם אמא שלו לא תאהב אותך זו בעיה שלה.. למה מי היא לא הבנתי
במקומך הייתי מעיפה אותו גם כן זה עושה טובה שהוא איתך
בסדר קרה, קורה לכול היא תאהב אותך והכל בסדר לא צריך לקחת קיצוני
וואו כולה חמש דקות ובגלל זה קיבל חיסור, קורה
אם אמא שלו תשנא אותך על דבר כזה במקומך לא הייתי רוצה להכיר את ההורים שלו בכלל.. שילכו
בעיניי מוגזם וגם את לא אמורה להרגיש רע בגלל זה, בקטנה
איזה שטויות אמא לא אוהבת לפי איחורים הכל טוב
תגידי לו אחר כך מה את מרגישה, הוא בטוח לא רצה לאכזב את אמא שלו, והוא בטוח יתנצל