3 תשובות
אם ירד לך ממנו אז מין הסתם שזה יותר משאת רוצה להיות איתו. וכן זה הגיוני, זה נקרא "קראש", כלומר אהבה זמנית או הדילקות. וזה בסדר זה קורה לבני אנוש לא מעט.
כן כי את מבינה שלא יצא מזה כלום
וואלה שולה צודקת חח