6 תשובות
אין לילדים בגיל 15 מנה שלישית אני חושבת

ושאלה כמה זמן עבר לך מהמנה השנייה?
לא לילדים, יש לחיילים ואני חושבת 30+
שואל השאלה:
^עשיתי את המנה השניה לפני 3 חודשים
אנונימית
אפשר לכל הגילאים בתנאי שעברו לפחות 5 חודשים מהחיסון השני
אני עשיתי חיסון שלישי ואני בת 18 אז זה גם לנוער
אבל זה תלוי אם עברה חצי שנה מאז שעשית את החיסון השני
עשיתי את השני בפברואר אז את השלישי עשיתי עכשיו לפני שבועיים בערך
חיסון שלישי זה 5 או 6 חודשים לאחר המנה השנייה האם עברת את הטווח זה?