6 תשובות
אז שלא הרגשת טןב בגלל אחרי הצום אם את צמה
שואל השאלה:
לא צמתי
אנונימית
חולשה מהצום
יו איכ לא מתגעגעת לבית ספר
תגידי שכאבה לך הבטן ותבקשי מהרופא/ת משפחה שלך שיוציא לך אישור מחלה כדי שלא יהיה חיסור
שואל השאלה:
ממש לא אכפת לי מחיסורים .אני צריכה לתרץ להורים שלי פשוט
אנונימית
אה נו אז תגידי לאמא שלך שכואבת לך הבטן כי את במחזור או משהו