6 תשובות
אז שלא הרגשת טןב בגלל אחרי הצום אם את צמה
שואל השאלה:
לא צמתי
לא צמתי
אנונימית
חולשה מהצום
יו איכ לא מתגעגעת לבית ספר
תגידי שכאבה לך הבטן ותבקשי מהרופא/ת משפחה שלך שיוציא לך אישור מחלה כדי שלא יהיה חיסור
תגידי שכאבה לך הבטן ותבקשי מהרופא/ת משפחה שלך שיוציא לך אישור מחלה כדי שלא יהיה חיסור
שואל השאלה:
ממש לא אכפת לי מחיסורים .אני צריכה לתרץ להורים שלי פשוט
ממש לא אכפת לי מחיסורים .אני צריכה לתרץ להורים שלי פשוט
אנונימית
אה נו אז תגידי לאמא שלך שכואבת לך הבטן כי את במחזור או משהו
באותו הנושא: