התחברות
הרשמה
איפה הכי כדי לשרת בגזרה בעזה בתור תצפיתנית?
17 בספטמבר 2021, 01:47
תצפיתנית
עזה
חיילות
צה"ל
תצפיתניות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איפה אתם רוצים לשרת/איפה שירתתם בצב"א/במה אתם משרתים בצב"א?
זה רע שאני חושב בתור גבר שגברים צריכים לשרת את האישה?
איפה אתם משרתים בצבא או איפה תרצו לשרת
איפה אפשר לעבוד בתור משרת?
אני רוצה לשרת בבסיס שיש גם בנות וגם בנים בתור לוחמת איפה אני יכולה?
בתור ערבייה, איך אני יכולה לבקש שלא לשרת בצבא?
אני יכולה לשרת בחיל הרפואה בתור פרמדיקית??
אני הולכת לשרת בתור משקית נפגעים מה אתם חושבים על התפקיד הזה?
איפה אפשר לעבוד בתור משרת
איפה יותר גרוע בגלל הקורונה, בישראל או בעזה?
איפה הכי כדאי לשרת בתור חובשת בצה"ל? אני רוצה להשתבץ במקום שבאת אני אעשה דברים (אפילו מאוד קשים) ולא לשבת כל היום במרפאה