3 תשובות
היי,הבניין שקרס היה ממש ישן.
ובכללי אני מכירה מלא בניינים שהם ממש ישנים והם שרדו עד עכשיו,כנראה שפשוט לא בנו אותו מספיק טוב..אין לך ממה לפחד.
שואל השאלה:
גם שלנו ישן!
הוא פשוט משופץ אבל לא משופץ מהיסודות
הוא גם נראה נורא כבד
אנונימית
אל תפחדי הביניין הזה היה מאוד ישן