3 תשובות
לי נזם כאב בערך 3/10
זה מצחיק כשהפירסר עשה לי את הנזם בכלל לא שמתי לב זה לא כואב בכלל
לא עשיתי ספטום אז אני לא יודעת להשוות אבל נזם לא כאב לי ממש בקטנה לכמה שניות