17 תשובות
19:21*******
אם אני לא טועה
19:21
19:21
I:
על מה המינוסים?
צאת הצום יוצא ב19:21
19:21
19:20
אבל למה לא לשאול בגוגל?
הרי כתוב מילא
מה שאני ראיתי זה 19:24
19:21

מקור - https://www.google.com/amp/s/www.israelhayom.co.il/judaism/synagogue/article/4001047%3famp=1
בעיתון כתוב 19:24
יצאא