9 תשובות
שואל השאלה:
אוף העונה הזאת נגמרה כל כך מהר וציפיתי שהיא תהיה טובה יותא
העונה הזאת הייתה גרועה איכזבו
אנונימית
שואל השאלה:
נכוןן הם ממש אכזבו זה לא היה מובן בשיט וזה היה לדעתי העונה הכי גרועה מבין כולם
שואל השאלה:
לפחות מישהו נהנה מזה
שואל השאלה:
היה אולי 4 פרקים שאהבתי בלחץ
יאפ, אמורה להיות,
אישית אהבתי את העונה
ראיתי חצי מהפרקים של העונה הזאת כי היא באמת הייתה חרא והם איבדו אותי סורי.
נחכה לעונה 5 של פה גדול לפחות הם יודעים את העבודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אני גם מקווה^^^ אבל הארבע עונות הראשונות מאסטרפיס אולי בינתיים אני יצפה שוב בכל העונות
שואל השאלה:
תאמת שהפרקים הראשונים של העונה הזאת אם כבר היו טובים יותר מהאחרונים
ופה גדול זה אחד הסדרות הטובות שיש בנטפליקס אני גם מחכה לעונה הבאה