9 תשובות
שואל השאלה:
אוף העונה הזאת נגמרה כל כך מהר וציפיתי שהיא תהיה טובה יותא
אוף העונה הזאת נגמרה כל כך מהר וציפיתי שהיא תהיה טובה יותא
העונה הזאת הייתה גרועה איכזבו
אנונימית
שואל השאלה:
נכוןן הם ממש אכזבו זה לא היה מובן בשיט וזה היה לדעתי העונה הכי גרועה מבין כולם
נכוןן הם ממש אכזבו זה לא היה מובן בשיט וזה היה לדעתי העונה הכי גרועה מבין כולם
שואל השאלה:
לפחות מישהו נהנה מזה
לפחות מישהו נהנה מזה
שואל השאלה:
היה אולי 4 פרקים שאהבתי בלחץ
היה אולי 4 פרקים שאהבתי בלחץ
יאפ, אמורה להיות,
אישית אהבתי את העונה
אישית אהבתי את העונה
ראיתי חצי מהפרקים של העונה הזאת כי היא באמת הייתה חרא והם איבדו אותי סורי.
נחכה לעונה 5 של פה גדול לפחות הם יודעים את העבודה
נחכה לעונה 5 של פה גדול לפחות הם יודעים את העבודה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אני גם מקווה^^^ אבל הארבע עונות הראשונות מאסטרפיס אולי בינתיים אני יצפה שוב בכל העונות
תודה אני גם מקווה^^^ אבל הארבע עונות הראשונות מאסטרפיס אולי בינתיים אני יצפה שוב בכל העונות
שואל השאלה:
תאמת שהפרקים הראשונים של העונה הזאת אם כבר היו טובים יותר מהאחרונים
ופה גדול זה אחד הסדרות הטובות שיש בנטפליקס אני גם מחכה לעונה הבאה
תאמת שהפרקים הראשונים של העונה הזאת אם כבר היו טובים יותר מהאחרונים
ופה גדול זה אחד הסדרות הטובות שיש בנטפליקס אני גם מחכה לעונה הבאה