3 תשובות
מה שאת מרגישה לנכון לעשות.
הכל בסדר גם אם תשברי
הכל בסדר גם אם תשברי
את יכולה לנסות להירדם. שינה תעזור לך לא לשבור את הצום ולא להרגיש עד כדי כך רע.
את גם ככה בטלפון אז מה שבא לך . אם ממש צורם לך ואת לא רוצה לשבור תנסי להירדם עד שתקומי יעבור הרעב
אנונימי
באותו הנושא: