6 תשובות
כשרושמים את התשובה, יש חץ קטן בצד שמאל למעלה, שם יש אפשרות.
כשכותבים תשובה יש בצד שמאל חץ כזה מופנה כלפי מטה ולוחצים עליו ויש "מענה אנונימי"
יש חץ קטן שמגיבים תשובה
ואז מענה אנונימי רשום
אם כבר שלחת תשובה ואת רוצה להפוך לאנונימית תלחצי על החץ הקטן שמופיע ואז ניתוק מהמשתמש
ואז מענה אנונימי רשום
אם כבר שלחת תשובה ואת רוצה להפוך לאנונימית תלחצי על החץ הקטן שמופיע ואז ניתוק מהמשתמש
שאתה כותב שאלה יש לך סימן כזה ^ הפוך
לוחצים על זה ואל ההפשרות הראשונה לוחצים וזה הופך לאנונימי
לוחצים על זה ואל ההפשרות הראשונה לוחצים וזה הופך לאנונימי
יואוו איזה מגניב הצלחתי לעשות מצב אנונימי בזכות החץ!!
אנונימית
^ זאת אני באמת מגניב
באותו הנושא: