8 תשובות
אולי בונים שם
לפי התגיות אני משער שחשבת שזה קשור לטילים? כנראה בונים או קודחים באיזור שלך ולא משהו ביטחוני.
גם אני שומעתת
אני גרה שמה ובחיים לא שמעתי אולי איזה כמה בונים לפני כמה חודשים אבל אני חושבת שבנו שם
אנונימית
שמעתי כמה בומים בחיפה גם
אני גרה בדרום ושמעתי בימים האחרונים בומים. זה ארצי?
אנונימית
היו הפצצות בעזה אז הבומים מורגשים בדרום יותר
אני גרה באזור השרון (באזור נתניה והסביבה ) לא שמעתי שום דבר