6 תשובות
כנראה סתם נדפקת במקומות עם אוכל לא משהו, כי כשאני הייתי שם הייתי במסעדות עם אוכל מדהים הרבה יותר מבארץ.
אין סיבה לכך שהאוכל בישראל יותר טעים, זה תלוי בבנאדם ובמקום שאתה אוכל בו.
שואל השאלה:
המנות באיטליה קטנות והאוכל תפל וחסר טעם... המאפים שלהם זה כמו פלסטיק. לא מתקרב בכלל לרמה של ישראל
הדבר המצחיק זה שבאיטליה הרי המציאו את הפיצה ו-למרות זאת נתקלים שם גם לא פעם בפיצות גרועות
ומנגד, ב ניו-יורק הקהילה הכי גדולה ב-ארה"ב של איטלקים (הייתה תקופה שלא הייתה עבודה באיטליה מי שגרם להמוני איטלקים לעבור ל-ארה"ב /ניו יורק)
ויש בניו-יורק פיצריות (שמנוהלות ע"י איטלקים וגם כשרות) עם האיכות הכי גבוהה שיש ו-פיצות הכי טעימות ו-דקות בעולם
חחח מצחיק, לפחות תעשה אנונימי.
כולנו יודעים שאתה אחד משלנו (שונאי המדינה)
אנונימי
גם בארץ יש אוכל אליפות (כולל מסעדות איטלקיות ברמה מאוד גבוהה)
גם באיטליה מסעדות אליפות
גם בארץ וגם ב ניו-יורק יש פיצות אליפות
בארץ רמה של האוכל כולל הרמה של הכנת פיצות מאוד גבוהה
ב-איטליה הרבה פיצות הן אכזבה (מה כן ב-לחמים וב-גלידות הם אלופים באיטליה)
לדעתי זה תלוי איפה, הייתי במסעדה באיטליה והפיצה שם הייתה זוועה בלשון המעטה, לעומת זאת הייתי במסעדה אחרת והפיצה שם הייתה ממש טובה