7 תשובות
קפטן הוק כי הוא בסך הכל ניסה לנקום בדביל הזה שהאכיל את תנין ביד שלו לבסוף הסרט הוא ממש דחף אותו לפה של התנין, דמות ראשית אמורה להיות מודל לחיקוי ולא מניאק בלי כבוד (גם לא לוונדי, לטיקרבל, לטייגר לילי ולבנות הים)
אני כן אוהב את זה שהוא רוצה להישאר צעיר לנצח אבל בכל אופן גם הילדים האבודים מעולים.
אבל לקפטן הוק יש תושייה
מתלבטת בין קפטן הוק לתנין (או שזאת הייתה תנינה?) שניסה לאכול אותו.
אין באמת צורך להסביר נכון?
זה אייקוני בטירוף להיות צעיר ולעוף,


אגב זה רק אני שחושבת שקפטן הוק הוא טרנס?
לא מקטע רע
קפטן הוק כי הוא מצחיק אותי
אנונימית
ילדה משועממת
את צודקת