17 תשובות
טוקיו גול כל כךך
בליץ פשוט שיעמם אותי באיזשהו שלב אבל אחלה של סדרה
בליץ'. הוא כאחד מהשלוש הגדולות! (וואן פיס, נארוטו, בליץ')
לא סובלת טוקיו גול בכל אופן.
לא סובלת טוקיו גול בכל אופן.
טוקיו גול כי לא ראיתי בליץ
^^
גם אם לא ראית.. הוא ברמה של וואן פיס ונארוטו. הגיוני פשוט לבחור במשהו שרבים אהבו לעומת משהו שלא מוגדר כמעט בכלל כאנימה פופולרית..
היא אנימה של אפקטים.. העלילה נוראית.
גם אם לא ראית.. הוא ברמה של וואן פיס ונארוטו. הגיוני פשוט לבחור במשהו שרבים אהבו לעומת משהו שלא מוגדר כמעט בכלל כאנימה פופולרית..
היא אנימה של אפקטים.. העלילה נוראית.
לכל אחד יש טעם משלו אני לא יכולה לבחור משהו שלא ראיתי גם אם אחרים אהבו וגם אם לא אני צריכה לשפוט את זה בעצמי
ראיתי ים אנימןת
ובליץ פשוט הפסקתי כי זה פאקינג שיעמם אותי
וממש התלהבתי מהסדרה בהתחלה פי עשר מטוקיו גול אבל זה אחרי זה ירד לאט לאט ופשוט נמרח ושיעמם
ובליץ פשוט הפסקתי כי זה פאקינג שיעמם אותי
וממש התלהבתי מהסדרה בהתחלה פי עשר מטוקיו גול אבל זה אחרי זה ירד לאט לאט ופשוט נמרח ושיעמם
^^
את צודקת.. אבל בכללי עצם זה שלא צפית בשני היא יכולה להטעות. אז במצב כזה כן הייתי בודקת את הרבים.
זאת אומרת. שאם הסדרה עצמה היא נגיד 7/10
ואני יודעת שהסדרה האחרת היא מבחינת רוב 10/10 אז לא הייתי ממליצה על אנימה שהיא פחות.. אבל אם הייתי יודעת שלא הרבה צופים בה. אז כן הייתי ממליצה עליה.
בכל אופן לדעתי האישית טוקיו גול היא סדרה של 3/10
את צודקת.. אבל בכללי עצם זה שלא צפית בשני היא יכולה להטעות. אז במצב כזה כן הייתי בודקת את הרבים.
זאת אומרת. שאם הסדרה עצמה היא נגיד 7/10
ואני יודעת שהסדרה האחרת היא מבחינת רוב 10/10 אז לא הייתי ממליצה על אנימה שהיא פחות.. אבל אם הייתי יודעת שלא הרבה צופים בה. אז כן הייתי ממליצה עליה.
בכל אופן לדעתי האישית טוקיו גול היא סדרה של 3/10
dumboy^^
אז על מה משתיהן אתה ממליץ
אז על מה משתיהן אתה ממליץ
אישית
טוקיו גול
זה האנימה השניה שראיתי הראשונה זה נארוטו
וכרגע עושה לטוקיו גול ריוואץ ועדיין יש לי הייפ מזה
בבליץ רק בהתחלה ממש התלהבתי ואז פשוט השתעממתי
טוקיו גול
זה האנימה השניה שראיתי הראשונה זה נארוטו
וכרגע עושה לטוקיו גול ריוואץ ועדיין יש לי הייפ מזה
בבליץ רק בהתחלה ממש התלהבתי ואז פשוט השתעממתי
רגע. כמה מטוקיו גול ראית עד עכשיו? כי אני ראיתי בערך 3 עונות. רק הראשונה היתה טובה מתוכן.
שתיים ראשונות ממש טובות שם כל ההייפ
שלישית חונקת בהתחלה
רביעית טובה לא יותר
שלישית חונקת בהתחלה
רביעית טובה לא יותר
לא יכולתי להמשיך כבר מאמצע עונה 4
בקיצור.. שואל השאלה. לא ממש מומלץ אף אחת משתי הסדרות האלו. אם אתה רוצה המלצה יותר טובה מוזמן לבוא לפרטי..
פשוט תראה את שניהם בסופו דל דבר אתה מתחיל סידרה ואתה מסיים אותה ואז אתה מתחיל סדרה אחרת
כן תראה משהו אחר עדיף חח
תלוי תלוי אם זה רק שתי העונות הראשונות של טוקיו גול אז טוקיו גול אם זה כולל את שתי האחרות אז בליץ