13 תשובות
היי כןן אם את אוהבת רומנטיקה וסיפוריי חיים לא קלים אני ממליצה על "לכבוש את ה-13" וגם על שאר הסדרה, נורא אהבתי את הספרים
מקווה שתאהבי תהניי
שואל השאלה:
משחקי הרעב אבל זה לא לגיל יותר גדול ?
פשוו אני צריכה משהו שדודה
שלח תחשוב שמתאים לי
תיכון לילה!!
שואל השאלה:
קראתי את
התקציר של תיכון לילה ונשמע משכמם קצת
שואל השאלה:
בא לי על דמות שעוברת מלא דברים
קשיים בבית ספר , בעיות נפשיות או משהו כזה
הארי פוטר יחח
שואל השאלה:
המועמדת
תיכון לילה
לכבוש את 13
הסוד


זה ביינתים הספרים שכתבתי לי אבל אני לא יןדעת איזה מהם לקנות
אשמת הכוכבים
במרחק נשימה
הכל הכל
לא קראתי את חלקם אבל קיבלתי מלא המלצות עליהם
הבחורים של טומן
משחקי הרעב
הרץ במבוך (דמיוני מאוד וראיתי בינתיים רק את הסרטים)
אחד מאיתנו מקשר
אחד מאיתנו הבא בתור
סדרת נפץ אותי
תיכון לילה
אשמת הכוכבים זה ספר אוברטייד
ממש משעמם הסוף ידוע מראש ובכלל לא עצוב
איתנו זה נגמר, זה לא סיפור דימיוני אבל זה וואו
עיניים אדומות זה בול מה שאת מתארת
אחד הספרים הטובים שקראתי
אנונימית