3 תשובות
מה למה לעזאזל את שמה עליו? בן אדם חולה בחיים אל תבכי בגלל אנשים כאלה, אם הוא מציק את יכולה לדווח על הטרדה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אומר גם:כבר שלוש שנים זה ככה מה זה כאחלו אני מעללת בו והוא סובל
תקשיביי אני לא יכולה כבר
הוא אומר גם:כבר שלוש שנים זה ככה מה זה כאחלו אני מעללת בו והוא סובל
תקשיביי אני לא יכולה כבר
אנונימית
וואי כשהייתי קטנה גרתי בבניין כזה שהגינה שלי הייתה מתחת לחלון של השכנים שהיו בקומה מעל, קיצר הם זרקו עליי תחתונים וגרביים.
ותתעלמי מהשכן שלך. איזה טמבל הוא.
ותתעלמי מהשכן שלך. איזה טמבל הוא.
באותו הנושא: