16 תשובות
ישנו דבר הנקרא "תאוה".
והיופי החיצוני מגרה ומושך את התאוה לבעור.
זה הכל.
והיופי החיצוני מגרה ומושך את התאוה לבעור.
זה הכל.
אנונימי
בואי נגיד שזה פוטנציאל או נקודת פתיחה, טובה... אם כי יהיה מי שיגיד שזה מפריע, כמו למשל, בחורה יפה- לא מתיחסים ברצינות לאישיות שלה, לכן כדאי לטפח גם אישיות, כי היופי דבר עובר וחלף.
אני מסכימה עם אנונימי.
היופי הפך לדבר שמייצג אותנו בחברה.. הוא שצריך להתמודד עם זה או שלא מה לעשות האנשים בעולם בסתכלים על הקנקן ולא מה שבתוכו...: ( אבל אם יש שכל וכריזמה אז לפעמים זה עובר על היופי
יש לזה חשיבות בחברה האנושית וגם אגב בין בעלי חיים ויש קודים שונים בתרבויות שונות מהו יופי. אנחנו יכולים להגיד שזה שטויות ולא משנה אבל מה לעשות, זה כן.
אוחח כמה שזה נכון!
אולי זה מה שגורם להצלחה..
אהבתי את הכנות (:
אולי זה מה שגורם להצלחה..
אהבתי את הכנות (:
בחורה יפה אם האופי שלה לא משהו ופוגעני אז היופי שלה עוד מכער אותה.
בחורה לא יפה (ואין כזה דבר היופי בעיני המתבונן) אם האופי שלה טוב אז החיצוניות נהפכת להיות יפה כי זה מקרין החוצה. חוץ מזה שאשה מכירה אדם, היא מתחברת אל נפשו ולא אל גופו, ומה שזוכרים זה החוויה הנפשית והרגשית. יופי זה טוב, אבל לא צריך לחפש את ה.. מספיק שתרגישי בנוח ויהיה לך טוב ונעים. שאדם מבין שיופי זה רק עזר הוא לא עושה עניין. תשמחי במה שיש לך, תלכי לבתי חולים, תראי נשים ממש במצב גרוע בעלי מומים תרגישי כמה תודה לאל את מבורכת מספיק מספיק. רק להגיד תורה לבורא עולם
בחורה לא יפה (ואין כזה דבר היופי בעיני המתבונן) אם האופי שלה טוב אז החיצוניות נהפכת להיות יפה כי זה מקרין החוצה. חוץ מזה שאשה מכירה אדם, היא מתחברת אל נפשו ולא אל גופו, ומה שזוכרים זה החוויה הנפשית והרגשית. יופי זה טוב, אבל לא צריך לחפש את ה.. מספיק שתרגישי בנוח ויהיה לך טוב ונעים. שאדם מבין שיופי זה רק עזר הוא לא עושה עניין. תשמחי במה שיש לך, תלכי לבתי חולים, תראי נשים ממש במצב גרוע בעלי מומים תרגישי כמה תודה לאל את מבורכת מספיק מספיק. רק להגיד תורה לבורא עולם
אנונימית
יופי הוא הדבר הראשון שרואים לפני האופי...
"הרושם הראשוני"...
ולכן חשוב לנו שלא יגידו לנו היא מכוערת, וכך גם יפסלו את האופי שלנו...
כאשר את נראית טוב אנשים רוצים להכיר את האופי שלך, ואם יש לך אופי טוב זה מעולה!
"הרושם הראשוני"...
ולכן חשוב לנו שלא יגידו לנו היא מכוערת, וכך גם יפסלו את האופי שלנו...
כאשר את נראית טוב אנשים רוצים להכיר את האופי שלך, ואם יש לך אופי טוב זה מעולה!
את צודקת
היופי הוא דבר שיטחי לכן לא צריך לקנא
את צריכה לחיות את חייך ולפתח את עצמך
בתחומים יותר משמעותיים
היופי הוא דבר שיטחי לכן לא צריך לקנא
את צריכה לחיות את חייך ולפתח את עצמך
בתחומים יותר משמעותיים
כל מה שענו לך ה... צודקים, אבל בחורה יפה ומטופחת יש לה הרבה אופציות תחשבי שאת מגיע להיתקבל למקום עבודה ובו את צריכה להיתמודד על משרה בכירה כמו מנהל או סמנכל או מזכירה בכירה או שירות פרונטאלי או דיילת באל על בקיצור מייצגת משהו היופי הוא (בפנים בצורת הלבוש) הוא כרטיס הביקור שלך להצלחה בחיים תתארי לך תבוא בחורה עם לב טוב ואופי טוב אבל היא לבושה בצורה מרושלת היא לא מטפחת את עצמה לא גבות לא צבע בשער יש לה אקנה בפרצוף לא שפם לא רזה שמנה אם מישקפיים כמו יורם היא לא יכולה להיתקבל למקום עבודה נורמלי ובכיר כי שם בחברה הגבוהה לא האופי קובע בעיקר אלה הרושם החיצוני, גם בחורה יפה יכולה להשיג גבר יותר בקלות מאשר בחורה פחות יפה ותמיד זה נעים להסתכל על משהו יפה ונאה למשל אם החלום שלך להיות דוגמנית ואין לך נתונים מרשימים ויופי בפנים את יכולה רק לחלום על זה אנשים מאריכים חיצוניות יותר מאופי כך זה בעולם שלנו
אז כמו שכתבתי אופי זה חשוב מאד אבל יופי הוא אכן פותח דלתות בדרך כלל שרואים בחורה יפה אז גם בטוחים שהיא גם אינטלגנטית
למה נרגיש פחות טוב עם עצמינו כי כל בחורה יש לה שאיפה להיות יפה ומיוחדת זה הטבע שאלוהים טבע באישה וגם זה מה שהחברה מכתיבה לנו
ולצערי זה אכן מה שמצליחים איתו בחיים ראית פעם בחורה יפה שלא הצליחה בחיים
את יודעת כמה קשה זה להיות בחורה מכוערת הבנים צוחקים עליך אף אחד לא מיתקרב אלייך כאילו את נגע רע
וכמה כסף את צריכה לשים בשביל קוסמטיקאית וקרמים ואיפור ומכון כושר ובגדים אופנתייאים
מספרות צבע פאנים אבל כשיש לך את זה טיבעי מתנה מאלוהים לא רק שלא תבזבזי כסף
גם לא תצתרכי כל היום להיות במרדף אחריי עצמך מקווה שניסיתי להסביר לך קצת מהוא יופי
למה נרגיש פחות טוב עם עצמינו כי כל בחורה יש לה שאיפה להיות יפה ומיוחדת זה הטבע שאלוהים טבע באישה וגם זה מה שהחברה מכתיבה לנו
ולצערי זה אכן מה שמצליחים איתו בחיים ראית פעם בחורה יפה שלא הצליחה בחיים
את יודעת כמה קשה זה להיות בחורה מכוערת הבנים צוחקים עליך אף אחד לא מיתקרב אלייך כאילו את נגע רע
וכמה כסף את צריכה לשים בשביל קוסמטיקאית וקרמים ואיפור ומכון כושר ובגדים אופנתייאים
מספרות צבע פאנים אבל כשיש לך את זה טיבעי מתנה מאלוהים לא רק שלא תבזבזי כסף
גם לא תצתרכי כל היום להיות במרדף אחריי עצמך מקווה שניסיתי להסביר לך קצת מהוא יופי
ולמה הוא חשוב
ככה זה טבע העולם.
אדם תמיד יביט על משהו חיצוני מאשר הפנימי ותמיד יחשוק את מה שאין לו לדוגמא אדם יפה תמיד יקנא בחברו שיותר יפה או שגם יפה.
מקווה שעזרתי:)
אדם תמיד יביט על משהו חיצוני מאשר הפנימי ותמיד יחשוק את מה שאין לו לדוגמא אדם יפה תמיד יקנא בחברו שיותר יפה או שגם יפה.
מקווה שעזרתי:)
אוי, כמה שאת צודקת!
סוף סוף מישהו מגיע לתובנה הזאת!
סוף סוף מישהו מגיע לתובנה הזאת!
מזדהה
לנו, לאנשים הדבר שמושך אותנו במבט ראשון זה מראה ולכן כולנו רוצים להראות יפים, כדי למשוך אנשים, ולהרגיש טוב עם עצמנו, גם אני חושבת שזה שיטחי והדבר שהכי חשוב בבנאדם זה האופי שלו, כי בסוף אחרי שאת מכירה אדם לעומק מה שנשאר זה האופי של הבנאדם ועם לא כייף לך לדבר איתו, זה מה הטעם בקשר..
1. תאוה אחותי הדבר הכי נורא בעולם
2. חוסר ביטחון עצמי
הפתרון:
1. להרגיש טוב עם עצמך לקבל את עצמך כמו שאת הרי כל נערה ואשה הם יהלום בפני עצמו כן כן כולן יפות
2. יש דבר כזה שנקרה יופי פנימי וזה הרבה יותר חשוב מיופי חיצוני הרי לא שופטים ספר לפי הכריכה נכון?
3. אני בטוחה שאת מהממת =)
2. חוסר ביטחון עצמי
הפתרון:
1. להרגיש טוב עם עצמך לקבל את עצמך כמו שאת הרי כל נערה ואשה הם יהלום בפני עצמו כן כן כולן יפות
2. יש דבר כזה שנקרה יופי פנימי וזה הרבה יותר חשוב מיופי חיצוני הרי לא שופטים ספר לפי הכריכה נכון?
3. אני בטוחה שאת מהממת =)
באותו הנושא: