איך להתחבר למישהי בקטע רומנטי אם הכיתות שלנו רחוקות ואין לנו ממש שיעורים ביחד?
דיברנו רק פעם אחת ונראה שעשיתי עליה רושם טוב, ויש לנו כמה חברות משותפות אבל זה לא יהיה מוזר אם אבקר אותה??? יש איזה תירוץ טוב לבקר אותה שזה לא יהיה מוזר? גם כרגע הכיתות שלנו די רחוקות ובבניינים שונים...