24 תשובות
לא עושה לי את זה גבר ששומע להקה שהתפרקה
שואל השאלה:
אז אין לך טעם איכותי במוזיקה
אנונימי
כי אני לא שומעת וואן דירקשין? חחח מביך שלך
שואל השאלה:
תחזרי לשבוע פלייבוי קארטי
אנונימי
שואל השאלה:
אכן
אנונימי
בנים ששומעים הארי סטיילס הם מדהימים . ושאף אחד לא יתווכח איתי אני צודק תמיד^^
אוקי אין לי טעם איכותי כי אני לא שומעת חבורה שהתפרקה וגבר שלובש שמלות,
ברו יש ככ הרבה זמרים איכותיים פי אלף יותר מהם ושהתפרסמו לפניהם

וseries girl^
לדעתי שישמע מוזיקה מזרחית מה שיש היום ומה שיש פעם מאשר את וואן די
זה כמו שאני אגיד לך למה הבנות לא מעריכות בן ששומע כל מוזיקה אחרת. זאת בסהכ המוזיקה שאתה (או כל בן אחר) שומע, אתה רוצה שיהללו אותך על זה?
שואל השאלה:
גבר שלובש שמלות? איזה דוחה ומגעילה את.. וואו.
תסתכלי על המוזיקה שלו ועל השירים שלו ולא על איך שהוא מתלבש ועל הנטייה המינית שלו, רואים שאת ילדה בת 14-15.
תחזרי לשמוע בילי אייליש
אנונימי
לא הבנתי מה הבעיה בגבר שלובש שמלות העלת את זה באמצע כאילו זה משהו רע חחtnt
tired
למה זה משנה אם הלהקה התפרקה או לא? זה אומר משהו על המוזיקה שלה?
שכל אחד ישמע מי שבאלו אוקי,
אבל אל תצפו שלא ירדו עליכם בזמן שאתם יורדים על המזרחית של היום ומה שערסים שומעים


ואחי ביילי אייליש בעייני רמה מעל וואן די
שואל השאלה:
אם את אוהבת מזרחית את כבר סתם איזה מושפעת... סיימתי פה איתך את השיחה ולא ממשיך. אה ואת גם אומרת אחי...
אנונימי
אני מושפעת? אחי אתה שומע וואן דיירקשין,שואל שאלה למה בנות לא מעריכות בנים כמוך?יש יותר נואש מזה?


וואו אז אני שומעת ביילי אייליש,אז אני אלך לבכות ואשאל בסטיפס למה בנים לא מעריכים את זה שאני שומעת אותה?

זה סהכ מוזיקה תשמע מה שבאלך אוקי למה אתה חושב שאני צריכה להעריך אותך יותר כי אתה שומע להקה
שואל השאלה
אני באמת שואלת, מה הבעיה בלשמוע מזרחית? למה זה הופך מישהו למושפע? שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה. תפסיקו לרדת על אנשים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים, זה טיפשי. תפסיקו להוריד מהערך שלהם רק כי הם לא שומעים את המוזיקה שאתם שומעים.
לא מתחברת לוואן די
אבל זה עניין של טעם.
מה פאקינג אכפת לי מה כל בן אדם שומע, שכל אחד ישמע מה שבא לו
הוא הזמר האהוב עליי
באמת שלא אכפת לי
יש לוואן דיירקשן כמה שירים שאהבתי אבל הם לא ממש משנים לי... אם יהיה למישהו שירים של אומנים שאני אוהבת אני כנראה אתלהב ואדבר איתו על זה אבל אם לא אז מקסימום נחליף כמה שירים שנראה לנו שהאחר יאהב וגם אם לא זה רק טעם במוזיקה ומותר לנו להיות שונים

גם מלא בנות שאני מכירה מתלהבות ממישהו שאוהב אותם גם אז זה לא "הבנות היום" אולי חלק ממי שאתה מכיר
תאמת שאני ממש מעריכה בנים שאוהבים את הארי סטיילס, כי הוא באמת בן אדם מדהים וכל מי שאוהב אותו יש לו אחלה טעם
מה אתה רוצה שנקריב לך קורבן לא הבנתי חוץ מזה אני כבר מזמן הפסקתי להקשיב למוזיקה של וואן דיירקשן והארי סטיילס
tired לא שאני בעד וואן דיירקשן או משהו כזה אבל את שומעת את מה שאת כותבת? כל הלהקות אמורות מתישהו להתפרק את יכולה לראות את זה בכל מקום, אפילו הלהקות הכי טובות.
ולשאלתך, אני אישית שונאת את כל ההייפ סביב הארי סטיילס. אנשים- תנשמו, הוא רק בן אדם. אם אתה שומע אותו ו*מעריך* אותו, זה סבבה, אבל אם אתה גרופי? בעיניי זה די מביך (בלי קשר לדת מין וגזע חח)
למה אנשים שופטים לפי הטעם במוזיקה..? תשמע שעושה לך טוב זאת מוזיקה שכל אחד יקשיב למה שבא לו
תהנה לשמוע את המוזיקה שלהם ,החבר הכי טוב שלי גם שומע אותם ואני לא רואה בזה משהו מיוחד זאת בסך הכל המוזיקה שאתה שומע לא מעבר..... אולי אם חבר שלי יאהב אותם זה יעלה לי אבל זה לא כל כך קריטי

בקשר לאם זאת מוזיקה איכותית או לא.
לא כל כך אכפת לי... זה כל כך מטומטם כי אני אוהבת לשמוע מטאליקה וגם אני אוהבת לשמוע את one direction אלה שתי סגנונות שונים לגמרי של מוזיקה ואני לא חושבת שמישהו יכול לשפוט אותי ולהגיד ש one direction לא איכותי ושמטאליקה כן
אני אוהבת לשמוע בילי אייליש ואני אוהבת לשמוע גם את הארי אני לא רואה למה בילי צריכה להיות מעל הארי או הארי מעליה הרי כי אחרי הכל
בתור מעריצה של הארי ברור שאני אבחר בארי אבל אם הייתי מעריצה של בילי הייתי אומרת שבילי הרבה יותר איכותית.
צריך להפסיק להתעסק בדעות של אנשים אחרים כל אחד יכול לשמוע את המוזיקה שלו כמה שרוצה איך שהוא רוצה אם אני אראה לכם את הפלייליסט שלי שמורכב גם אם מזרחית גם מטאל ורוק כבד גם הארי סטיילס one direction בילי אייליש אריאנה גרנדה פייבסוס קווין ביטיאס נוגה ארז טונה beatles עוד מיליון זמרים שאתה אומר איך אפשר לחבר אותם יחד
ולמי אכפת אני אוהבת את זה אז אני אוהב את זה אתם הולכים להגיד שאני אכותית אתם יכולים להגיד שאני לא איכותית לא אכפת לי
אני נהנת מהמוזיקה שלי ואני אוהבת אותה.
לא אכפת לי מה אתם חושבים וגם לא אכפת לי עם הלהקה התפרקה לא התפרקה עם אחד מהם לובש שמלות מה שלא בדיוק מדוייק
לא אכפת לי מה, באמת שלא אכפת לי די לחפש מה איכותי ומה לא כי אין כזה דבר
על טעם וריח אין להתווכח!
לא אכפת לי, שישמע מה שעושה לו טוב :)