12 תשובות
לא
יש כאלו שזורם להם באמצע, מה שכן, לפעמים קצת נתקעים בגלל זה
לא גרוע, פשוט לא בהכרח שהוא ייצא טוב כמו שהוא יכול לצאת אם תחשבי על כמה דברים קודם
לא ממש לא כל עוד זה עושה אותך מאושרת לכי על זה :)
לא. באים לך רעיונות תוך כדי, ויש אנשים שזה עובד להם.
אני כתבתי ככה סיפור ואין לי כוח לחזור אליו לקרוא בכלל.
(מאה ומשהו עמודים בוורד מועחעחע)
גם ככה אם יש לסיפור הזה באמת מטרה, את תוכלי לעבור עליו שוב ושוב ולהחליט מה הגיוני, ומה להוריד.
כמובן שעדיף לעבוד עם שלד של רעיונות כללים, שיהיה לך סדר כרונולוגי, אבל אם את רוצה ככה אז סבבה.
אני כתבתי ככה סיפור ואין לי כוח לחזור אליו לקרוא בכלל.
(מאה ומשהו עמודים בוורד מועחעחע)
גם ככה אם יש לסיפור הזה באמת מטרה, את תוכלי לעבור עליו שוב ושוב ולהחליט מה הגיוני, ומה להוריד.
כמובן שעדיף לעבוד עם שלד של רעיונות כללים, שיהיה לך סדר כרונולוגי, אבל אם את רוצה ככה אז סבבה.
ככה מתחילים
תכתבי את מה שזורם לך
העניין הוא שכנראה יותר מאוחר תרצי לשכתב אותו קצת אבל ככה מתקדמים בכתיבה
בהצלחה:)
תכתבי את מה שזורם לך
העניין הוא שכנראה יותר מאוחר תרצי לשכתב אותו קצת אבל ככה מתקדמים בכתיבה
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אני מודה שלפעמים קשה להמציא דברים באמצע אבל אני חושבת שעכשיו אשנה את הכיוון
אני בטוח אשכתב, אני כבר יודעת שזה יקרה.
האמת שזה שכתוב של סיפור אחר שלי
אני מודה שלפעמים קשה להמציא דברים באמצע אבל אני חושבת שעכשיו אשנה את הכיוון
אני בטוח אשכתב, אני כבר יודעת שזה יקרה.
האמת שזה שכתוב של סיפור אחר שלי
אנונימית
אם זה שכתוב של סיפור זה משהו אחר.
את יכולה גם לכתוב ברשימה רעיונות כללים שאת רוצה להכניס בשלבים מסויימים בסיפור.
כמו "מסיבת חג מולד" אחריה להחליט שקורה משהו שמשנה את העלילה 360 מעלות. ואז כבר להגיע לקטעים האלה ולראות איך את כותבת אותם.
את יכולה גם לכתוב ברשימה רעיונות כללים שאת רוצה להכניס בשלבים מסויימים בסיפור.
כמו "מסיבת חג מולד" אחריה להחליט שקורה משהו שמשנה את העלילה 360 מעלות. ואז כבר להגיע לקטעים האלה ולראות איך את כותבת אותם.
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגישה שלפעמים אני מתכננת יותר מדי ואז קשה לי לכתוב בחופשיות, במיוחד דמויות
כן אבל אני מרגישה שלפעמים אני מתכננת יותר מדי ואז קשה לי לכתוב בחופשיות, במיוחד דמויות
אנונימית