5 תשובות
אם זה סטייק מדיום רייר - מדיום
אם זה המבורגר מדיום - מדיום וול
אני חושבת מדיום וול
מדיום וול
וול דאן זה כשאין אדום ובדרך כלל זה יותר יבש
לדעתי מדיום לסטייק ומדיום/מדיום וול להמבורגר
אני תמיד לוקח וואל דאן
כי אני לא אוהבת אדום בתוך ההמבוגר
אנונימית