2 תשובות
תמצאי מין כפתור על המחשב (יכול להיות גם בצד) שיש עליו סימן כיבוי.
מין עיגול עם קו שיוצא מלמעלה.
נשמה, ישלך על המקלדת למעלה כפתור מלבני (ככה זה אצלי) עם מין ציור כזה של כפתור הפעלה של מחשב רגיל ואז את לוחצת על זה לחיצה ארוכה וזה מתכבה לך לבד, עוד דרך זה לכבות כמו שאת מכבה מחשב רגיל נכנסת לstart למטה ואז למטה מצד ימין כתוב לך turn off computer