התחברות
הרשמה
אם המןרה שלי בטנגלית רשמה לי משהו באנגלית אני יכולה לענוצ לנ Thanks?
14 בספטמבר 2021, 11:25
איך אומרים
3 תשובות
אם זה מתאים אז כן
אנונימיהו
לדעתי עדיף לכתוב thank you
N
Noname:3
כן בטח
D
Daniellshalev
באותו הנושא:
איל כותבים 'ממ" בטנגלית? יענו טעים
איך אומרים בטנגלית צילמו אותי בשנתי בזמן שישנתי
איך כותבים עצמות לחיים וקו לסת בטנגלית?
דחוף מישהי רשמה לי בקבוצה של הכיתה מסכנים ההורים שלך תנו לי משהו מצחיק לענות?
איך אני אמורה לדעת את ציון ההגשה שלי? אם המןרה החליטה שמתקשרת לכולם ואלי לא ואין סמארט סקול?
איך אומרים :"בדרל ל.." בטנגלית אבל בסלנג
אימא שלי רשמה אותי לאיזה שיט של ללמוד יזמות או משהו כזה
המןרה שלי לכיתה ט שלחה לנן בקבוצה את מה שצריך להביא ליום הראשון ומסתבר שאנחנו לומדים פיזיקה אבל אני לא יודעת מה להביא.
רשמתי למישהי משהו ועשיתי לב והיא רשמה לי לב גם לרשום לה משהו או זהו?
שלחתי למישהי משהו והיא רשמה לי "חח" מה זה אומר שהיא לא רשמה הרבה חחח
מה זה אומר אם היא רשמה לי משהו עם לב ואז היא רשמה..