10 תשובות
עוד איזה 3 שבועות בערך
חודש הבא כנראה
הזמנתי כבר אמור להגיע
שואל השאלה:
מאיפה הזמנתן?
אנונימית
ממליצה מאסוס
אני מתחילה להזמין
אנונימית
יש עכשיו בקאסטרו עיצובים ממש יפים
ויש 40% - 50% הנחה
בכל עונה
עכשיו הגיעה לי חבילה
אני קונה בקיץ בגדים לחורף