19 תשובות
שואל השאלה:
למה לצערי
אנונימי
^כי אני לא צריכה להיות חסרת ביטחון
אנונימית
לא אני רוצה שיראו את פניי נמאס לי לי לראות מסכות מהלכות
אנונימי
דווקא פחות
הדבר היחיד שאני מחשיב יפה בגוף שלי זה הפנים
כן ממש ככה, היתרון היחיד של הקורונה
נעע חם לי איתה מעדיפה בלי
כן כי יש לי סימנים אדומים בפנים מפצעונים שהיו לי
לא כי המסכות לא יפות עליי
יאפ
חחח לא דווקא את הפנים שלי אני אוהבת
כן
כן
אנונימית
יאפ
לצערי
אנונימית
בד"כ אני שונא
אבל לפעמים זה כיף חח
אבל אם זה בקטע של בטחון..אז אני ממש לא צריך לשים מסיכה מסתדר בלי