6 תשובות
כן הגיוני מאוד (אומרת את זה בתור בת)
תשאל אותה אולי עובר עליה משהו?
איכס מה נהג משאית קטן
אנונימית
זה לא אומר שהיא מתנהגת כמו "גבר"
אין מגדר להתנהגויות
אין מגדר להתנהגויות
שואל השאלה:
ודיברתי איתה על זה והיא אומרת שאני לא מקבל אותה כמו שהיא וזנ לא נכון זה פשוט מגעיל אותי ממשש
ודיברתי איתה על זה והיא אומרת שאני לא מקבל אותה כמו שהיא וזנ לא נכון זה פשוט מגעיל אותי ממשש
אנונימי
חחח ברוך הבאה לפמנסטיות של היום. היא פשוט פמיניסטית זה הכל, בהצלחה לך!
באותו הנושא: