6 תשובות
אתה כן בן אדם טוב, פשוט מה שאתה גורם לא טוב.. תנסה כמה שפחות לא לעשות את זה
everybody deserve a second chance)))
אנונימית
אתה לא רע אבל זה לא יפה... אני לא יודעת ממה נובע מה שאתה עושה אבל תנסה להפסיק אותו
כל דבר אפשר לשנות תלוי אם אתה רוצה לשנות את זה!
אנונימית
בנאדם טוב אבל מטרה רעה

אתה יכול לשנות את זה אולי פשוט עדיין לא הגיע האחת שגרמה לך לטוב
זה לא קובע עלייך אם אתה אדם טוב או לא, אז לא יודעת.
פשוט תשתדל כמה שיותר לא לעשות את זה.