4 תשובות
תרמתי פעם.... אבל לא יודע אם עוד פעם
זה לא שאני בן אדם רע או משהו, אני פשוט מרושש, ומה שנותן לי מוטיבציה לתרום זה בדרך כלל הסרטונים שהעמותה שמה בין כל ההופעות שרואים.
זה לא שאני בן אדם רע או משהו, אני פשוט מרושש, ומה שנותן לי מוטיבציה לתרום זה בדרך כלל הסרטונים שהעמותה שמה בין כל ההופעות שרואים.
לא בטוחה
אמא שלי מפרנסת יחידה עכשיו ויש לנו המון המון הוצאות
האמת שאנחנו תורמים די הרבה להמון עמותות ואנשים פרטיים
אמא שלי מפרנסת יחידה עכשיו ויש לנו המון המון הוצאות
האמת שאנחנו תורמים די הרבה להמון עמותות ואנשים פרטיים
שואל השאלה:
תכנסו באינסטגרם לעמודים של הסניפים זה פשוט כלכך מרגש!!
תכנסו באינסטגרם לעמודים של הסניפים זה פשוט כלכך מרגש!!
אנונימית
אתרום
באותו הנושא: