10 תשובות
כדאי שתוכלי למרות שאת לר רעבה..
תאכלי בכל זאת עכשיו איזה משהו קטן כדי שלא תהיי רעבה יותר מידי בהמשך
שואל השאלה:
כמו מה?
אנונימית
תאכלי גם כשאת לא רעבה שהבין שלך תהיה שבעה
שואל השאלה:
אבל מה לאכול , מה למשל
מה המשהו הקטן
אנונימית
שואל השאלה:
אני אכלתי חתיכת פיצה קטנה (ביתית)
זה טוב?
אנונימית
אם אפשר לשתות מים אז אל תפוצצי סתם את הבטן אבל אם אסור תאכלי ותשתי
אנונימית
כן זה סבבה
שואל השאלה:
מותר לשתות
רק לאכול אסור
טוב אז זהו לא אוכלת יותר
אכלתי חתיכה קטנה של פיצה
אנונימית
ברור שתאכלי!! תאכלי 2 פרוסות לחם בטוסט עם אבוקדו ומקושקשת מ2 ביצים וקצת חלב בפנים

זה ישביע אותך וזאת ארוחה סופר בריאה וטעימה!!
סלט בצד עם הרבה שמן זית ולימון וסגרת ארוחה מושלמת
באותו הנושא: