התחברות
הרשמה
זה יהיה ממש נורא לא ללכת לבית ספר רק כי החברה היחידה שלי לא באה?
13 בספטמבר 2021, 18:30
תיכון
בדידות
3 תשובות
מה שאת רוצה אבל נראה לי שתלכי
B
Bad Biche
לא זה בסדר גמור
ש
שוקומלון
העיקר שתשלימי
p
pinkpink
באותו הנושא:
זה טיפשי יהיה להגיע לתת משקל ושיאשפזו אותי במקום ללכת לבית ספר ?
זה כל כך נורא ללכת לבית ספר יומים ברצף עם אותו ג'ינס?
זה נורא ללכת לבית ספר עם חולצה קצרה כשיש לי שיערות בידיים?
זה יהיה ממש נורא לא ללכת לבית ספר רק כי החברה היחידה שלי לא באה?
אין לי חברים וזה נורא קשה ללכת לבית ספר ככה , מה עושים?
זה יהיה פדחני אם השנה אני יתחיל ללכת לבית ספר עם שיער פזור?
כמה נורא זה ללכת עם ג'ינס ארוך ב30 מעלות?יהיה לי חם?
מתי יהיה אפשר ללכת לבית ספר עם סוודרים?
אני בחטיבה, וממש מתחשק לי לא ללכת היום לבית ספר זה יהיה בסדר אם לא אלך?
אני נורא רוצה ללכת מחר לבית ספר ואני לא יכולה,תנחמו אותי(אימוגי עצוב).
השנה אני יהיה בת 18 ביא בית הספר עדיין יכול לקבוע אליי ללכת לבית הספר?