4 תשובות
יש לך את זה בנתונים או שאתה פשוט מניח שהאיכות חיים שלהם יותר טובה?
קודם כל זה עניין כספי, פינלנד ממוקמת במקום השלישי בעולם במדד העושר,ולכן מערכת החינוך חינמית שם(כי למדינה יש כסף לממן את זה)
לדעתי באמת החינוך הוא באמת אחד משני הסיבות העיקריות לכך שאיכות החיים שם טובה,בגלל שיש אנשים שאין להם אפשרות לרשום את הילדים למסגרות, שזה בעצם הבסיס לקראת החיים שלהם.
במסגרות החינוכיות מלמדים את הילדים ערכים ונותנים להם השכלה לקראת המקצוע שהם יבחרו ללמוד בעתיד, אז אם יש שיוויון בין עניים לעשירים , ובכלליות יש שויון בין האנשים במדינה,זה גורם לכך שהילדים האלו בעתיד יעבדו בעבודות טובות ויהיו חכמים יותר , וכך יש יותר אנשים משכילים שיכולים לקדם את המדינה בענפים שונים , והמדינה התפתחה והגיעה לאן שהיא כיום.
לסיכום, זה עניין של כסף וממשלה טובה
את הנתונים לקחתי מהכתבה הזאת שקראתי , מצרפת קישור
לדעתי באמת החינוך הוא באמת אחד משני הסיבות העיקריות לכך שאיכות החיים שם טובה,בגלל שיש אנשים שאין להם אפשרות לרשום את הילדים למסגרות, שזה בעצם הבסיס לקראת החיים שלהם.
במסגרות החינוכיות מלמדים את הילדים ערכים ונותנים להם השכלה לקראת המקצוע שהם יבחרו ללמוד בעתיד, אז אם יש שיוויון בין עניים לעשירים , ובכלליות יש שויון בין האנשים במדינה,זה גורם לכך שהילדים האלו בעתיד יעבדו בעבודות טובות ויהיו חכמים יותר , וכך יש יותר אנשים משכילים שיכולים לקדם את המדינה בענפים שונים , והמדינה התפתחה והגיעה לאן שהיא כיום.
לסיכום, זה עניין של כסף וממשלה טובה
את הנתונים לקחתי מהכתבה הזאת שקראתי , מצרפת קישור
כי אין שם אזעקות וטילים כל שני וחמישי
ועכשיו ברצינות אין לי מה לכתוב כאן כי מי ששם^ כתב/ה כבר הכל
ועכשיו ברצינות אין לי מה לכתוב כאן כי מי ששם^ כתב/ה כבר הכל
^^ מי בא לפינלנד נשמע שזה גן עדן
באותו הנושא: