5 תשובות
את בת 13 ויש לך בן זוג??
אנונימית
^ זוגיות של גיל 13..
זה לא זוגיות
זה לא זוגיות
בדיוק זה מה שלא הבנתי
אנונימית
תדברי איתו על זה, כנות זה שם המשחק.
גם גיל 13 זה הגיל של על המשחקי אגו..
מאמין שתעשי את הדבר הנכון (:
גם גיל 13 זה הגיל של על המשחקי אגו..
מאמין שתעשי את הדבר הנכון (:
תדברי איתו על זה, כנות ופתיחות זה הכי חשוב
באותו הנושא: