6 תשובות
כן פשוט תעבירי את הכרטיס פעמיים
כן
כן מכיוון ששניכם כלולים בחוזה "נוער".
כשתהיי 18 והחוזה ישתנה לבוגר אז כבר לא.
כשתהיי 18 והחוזה ישתנה לבוגר אז כבר לא.
כן
שואל השאלה:
כן ,פעמיים
כן ,פעמיים
אנונימית
כן אם את איתו. פשוט 2 כרטיסים
באותו הנושא: