6 תשובות
יהיו לך חברים בכל זאת
לא, בחטיבה יותר עושים(לפחות לבנים)
אימונים ואולי לפעמים כדורגל
לא יודע מה עם בנות
אימונים ואולי לפעמים כדורגל
לא יודע מה עם בנות
בחטיבה עדיין יהיו תמשחקים האלה
ולא כולם משתתפים אז תוכלי להתחבר אליהם
ולא כולם משתתפים אז תוכלי להתחבר אליהם
^לבנות משחקים לפעמים מחניים וזה אבל זה תלוי בבית ספר
אצלנו לא משחקים
אצלי זה המון ריצות, הליכות ותרגלים
באותו הנושא: