התחברות הרשמה

אני הולכת להתנדב במדא , ביקשו לעשות חיסון לצהבת, עשיתי בדיקת נוגדנים ויצא positive, שיש לי. זה משנה הכמות שיצאה או העיקר

שיצא חיובי?
13 בספטמבר 2021, 11:55
מד"אהתנדבותבדיקותחיסוניםקורונה    
3 תשובות
העיקר חיובי
D
Dontcare
העיקר שיש לך מספיק נוגדנים
G
GMGM
העיקר שיש לך
א
אנונימית5527
באותו הנושא:
אני דתייה והולכת להתנדב במדא.
מה צריך לעשות כדי להתנדב במדא בכיתה ט?
למי שבמדא: אם אני בת 15 ובכיתה י' ואני רוצה להתנדב במדא
אם אני הולכת להתנדב במדא וביקשו שאני אביא תמונת פספורט...
אם אני רוצה להתנדב במדא במעורבות החברתית אז מה אני צריכה לעשות?
ממליצים להתנדב במדא? אני לא בטוחה עם להתנדב
אם אני רוצה להתנדב במדא אני צריכה לעשות קורס בכיתה ט'?
חובה לעשות חיסון קורונה בשביל להתנדב במדא כנוער?
אם אני רוצה להתנדב במדא אני צריך לעשות קורס בכיתה ט או י ??
מה אני צריכה לדעת בנושא רפואה לפני שאני הולכת להתנדב במדא?
מה אני צריכה לעשות כדי להתחיל להתנדב במדא?