התחברות
הרשמה
פליז חברים מי שסיים יב שנה שעברה למה בגליון ציונים רשום לי שאין לי זכאות ועשיתי הכל?!
13 בספטמבר 2021, 11:44
כיתה י"ב
ציוני בגרות
כיתה
2 תשובות
או שזה טעות וצריך לדבר עם הרכז בגרויות/משרד החינוך, או שיש לך נכשל במקצועות חובה
l
linoy5566
או שזה טעות או אלי בגלל מחויבות אישית?
אנונימית :)
באותו הנושא:
כל מי שסיים קורס 60 במדא פליז תיכנסו
זה נורמלי שלבחור בן 18 שסיים יב שנה שעברה יש רק 5 חברים (שהם חברים הכי טובים) ואין לו אפילו ידידה אחת?
למי שסיים יא' איך עברתם את זה?
אני היחיד שסיים יב שנה שעברה וממש באלו לחזור לבצפר?
מי שסיים יב שנה שעברה - גם לכם התעדכן הגיליון ציונים בפורטל?
מי שסיים בנות גילמור פליז הלפ
בקשר לאנטומיה של גריי במיוחד מי שסיים לראות פליז כנסו!!!
מי שסיים יומני הערפד פליז תענו *ספויילר למי שלא הגיע לעונה 7*
מי שסיים יב שנה שעברה. קיבלתם כבר תעודת בגרות?
מה זה בגרויות ספטמבר?אפשר להרשם אליהם מי שסיים שנה שעברה?
יש לי קראש שסיים י"ב שנה שעברה ואני עכשיו עליתי לי"ב