16 תשובות
לא ליצור קשר עין
אוזניות, ולא ליצור קשר עין זה חשוב מאוד
שואל השאלה:
היא באה..זה הבעיה..ממש מתיישבת ליידי
היא באה..זה הבעיה..ממש מתיישבת ליידי
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי באיזה ספספל נטוש בבית ספר,עד לשם היא הגיעה..לא הסתכלתי עלייה אפילו היאבאה מרצונה החופשי
הייתי באיזה ספספל נטוש בבית ספר,עד לשם היא הגיעה..לא הסתכלתי עלייה אפילו היאבאה מרצונה החופשי
אנונימית
שואל השאלה:
היא פשוט חופרת לי והיא יכולה לדבר הפסקה שלמה ואין לי כוח וואלה אני רוצה לשבת בשקט בלי חפירות ולאכול
היא פשוט חופרת לי והיא יכולה לדבר הפסקה שלמה ואין לי כוח וואלה אני רוצה לשבת בשקט בלי חפירות ולאכול
אנונימית
תעשי את עצמך מדברת בטלפון או שתגידי לה שאת צריכה ללכת לשירותים וביי
אה אז תסיימי איתה את השיחה מהר ותגידי לה שאת רוצה להיות לבד
שואל השאלה:
לדבר בטלפון עם עצמי?זה לא מביך?פשוט אין לי עם מי באמת לדבר בטלפון חחח
לדבר בטלפון עם עצמי?זה לא מביך?פשוט אין לי עם מי באמת לדבר בטלפון חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי,היא אומרת שזה לא טוב להיות לבד
ניסיתי,היא אומרת שזה לא טוב להיות לבד
אנונימית
שואל השאלה:
בת זונה כולה רציתי לאכול בשקט לבד
בת זונה כולה רציתי לאכול בשקט לבד
אנונימית
תעשי את עצמך עסורה
שואל השאלה:
באה ונדחפת לי
באה ונדחפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה זה מרתיח אותי
אני לא יכולה זה מרתיח אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה את עצמי עסוקה בטלפון תמיד
אני עושה את עצמי עסוקה בטלפון תמיד
אנונימית
אז תדברי איתה, תגידי לה שאת צריכה שקט והיא בדיוק ההפך מזה
באותו הנושא: