9 תשובות
קל מאוד להגיד "אם הייתי ראש הממשלה". את לא באמת יודעת איך דברים עובדים ומה הסיבה לכל דבר. אני מסכימה עם זה שלא כל הדברים מתנהלים כמו שצריך, אבל זה יותר מורכב ממה שאת חושבת.
שואל השאלה:
אני יודעת את זה
אבל בכל זאת הייתי עושה את זה
אנונימית
חחח לא היית עושה את זה כי זה לא אפשרי לעשות שינוי כזה גדול בשנייה. אביגדור ליברמן חפר שנים על זה שאם הוא יהיה שר הביטחון הוא ישמיד את החמאס. הוא הגיע להיות שר הביטחון, ונחשי מה? עדיין יש חמאס. קל מאוד לבקר אנשים מהצד. כשמגיעים בעצמך לתפקיד מבינים שלא ככ פשוט לעשות מה שרוצים.
להיות שר בטחון וראש ממשלה שני דברים שונים שר בטחון מוגבל מאוד
אנונימית
שניהם מוגבלים, אנחנו במדינה דמוקרטית לא בדיקטטורה. בכל מקרה זאת רק הייתה דוגמא.
שואל השאלה:
ולא אכפת לי מה חושבים עלינו בעולם
הייתי דואגת לאינטראסים של החיילים ושל המדינה
ואם צריך מורידה את כל עזה
אנונימית
אם הייתי ראש ממשלה הייתי עושה חוק שכל מי שמתקרב לחיילים שלנו ( ברע )להרוג אותו
אנונימית
ברור הייתי שולחת אותם לצינוק
אנונימית